top of page

Hallå! 👋

Sarah Hansson heter jag och jag brinner för effektivisering, problemlösning och digitalisering.

 

För att ta det från början så var jag med och drev en restaurang i sex års tid från det att jag var 16 år. Jag hade under hela denna tid personalansvar vilket fick mig att plugga personalvetarprogrammet på högskola efter gymnasiet. Sedan dess har jag arbetat administrativt inom HR och är idag HR-specialist med fokus på rekrytering och digitalisering.

Varför driver jag idag VA-Workforce? Genom min erfarenhet av att ha varit med och drivit ett företag samt varit ett direkt chefsstöd vet jag att det administrativa eller digitala inte är för alla. När man som företagare eller chef har en stark passion för det man gör blir oftast det administrativa en börda som tar upp värdefull tid från att bygga upp sin verksamhet eller att vara med sina nära och kära. Jag däremot älskar administration. Och jag älskar att hjälpa andra. Denna kombination gjorde det väldigt enkelt för mig att ta beslutet att bli virtuell assistent.

 

God och snabb service och ett effektivt arbetssätt med kontinuerligt lärande och utveckling är det som präglas samarbetet med mig som er VA.

Mitt mål är att underlätta, så att ni har mer tid att göra det ni är bäst på helt enkelt. Låter detta intressant? Boka ett kostnadsfritt första möte här!

bottom of page